2014. november 18., kedd

Tiszteld Önmagad

Ez egy nagyon fontos pont tiszteld Önmagad. Csak úgy várhatod el mástól, hogy tiszteljen, ha Te is tiszteled magad. Légy hű Önmagadhoz.

Tudd ki vagy. Te egy olyan valaki vagy, akinek drága az ideje. Az megtiszteltetés, ha valakire rászánod. A társaságod megtisztelő.

Miért mondom ezt? 

Rengetegszer szaladtam bele olyan helyzetbe, ahol csak pazaroltam az időmet, és nem kaptam viszonzásul semmit, vagy nem azt amit vártam. A baj, hogy menetközben már tudtam is ezt, és mégis. Ha egy lány társaságában vagy és valami nem stimmel mondj nemet. Köszönd meg a részvételt, és ne pazarold az idődet felesleges dolgokra. Tiszteld meg magad ezzel. A hölgy is jobban fel fog nézni rád...

Társaság. Ha a hölgy nem értékeli a társaságodat, és nem úgy viszonyul hozzád, ahogy kellene, az az Ő baja. Ne hagyd magad kihasználni, megalázni etc. Egy határozott nem.

 Az egyetem alatt évekig korrepetáltam egy lányt, mert hátha összejön. Rengeteg energiát és időt beleöltem. Végül még barátság sem lett belőle... Te ne kövess el ilyen hibát. Ha látod, hogy nem megy, lépj tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése