2012. július 4., szerda

Üdv!

 Miről is fog szólni ez a blog? Ha a címből még nem jöttél rá, akkor nem neked való oldal ez... Természetesen a női nemről, vagyis inkább az igenről. Egy barátommal beszélgettem pár napja , és panaszkodott, hogy mennyire nehéz a másik nemmel, a nőkkel. Szerintem nem az, csak tudni kell néhány titkot és apró trükköt. Tudni kell hozzá állni a dolgokhoz, és ennyi.

Hosszú és rögös, gyakran kegyetlen út vezetett odáig, hogy megtanulja a férfi ember ezeket a dolgokat. Sok pofont kaptam én is a másik nemtől. Azért írom le mindezt, hogy neked, kedves olvasó, ne kelljen ezeket elszenvedned és eljuss oda, hogy igazából csak azt ne kapd meg magadnak, akit nem akarsz.

A blog írása során szókimondó és őszínte leszek. Ez kell a tisztánlátáshoz, bele ugrunk a közepébe. De előtte néhány szót rólam, hogy ki is voltam, lettem, és vagyok ma.

Igazából, egy tipikus lúzer voltam, egy olyan igazi jókisfiú, tele álmokkal, vágyakkal és érzelmekkel. A lányokat, akkori saját bevallásom szerint tiszteltem, de igazából akkora távolságot tartottam tőlük, mint a föld meg a hold. 23 éves koromig, nem volt komolyabb kapcsolatom, akkor szexeltem először is. 22 éves korom vége felé gondolkoztam el rajta, hogy valószínüleg valamit rosszul csínálok. Hát igen, lassan nőt be a fejem lágya és neki láttam tanulni. Sokat figyeltem, kérdeztem, és sokat próbálkoztam. A végére elértem azt a rutint és tudást, ami után nem volt gond ismerkedni és hódítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése